Vele tinten grijs

Ooit gelezen in één van de fotobladen dat een grijze dag ideaal is om zwart/wit foto’s te nemen. Dat heb ik vandaag dan maar gedaan. Min of meer toch.Er was een tijd dat ik zwart/wit foto’s direct maakte met mijn camera. Het resultaat was niet altijd goed naar mijn zin. Bleek dat het toch beter is om foto’s nadien op de computer om te zetten naar zwart/wit. Dat was een jaar of 6 geleden en nu doe ik het nog steeds op dezelfde manier, ook al kunnen de huidige camera’s haast zoveel dat ze schijnbaar een versie van Photoshop ingebouwd hebben.

8 thoughts on “Vele tinten grijs

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

