Aquatopia

Wat doet een mens als je in Antwerpen rond loopt maar de noorderwind je verplicht terug naar binnen te gaan en je tevens niet ver van het Centraal Station wil zijn? Dan ga je een Aquatopia binnen. Echter: voor de prijs moet je het niet doen. In nauwelijks een uur stond ik weer buiten. Bijna alle vissen die je ook in de zoo kan zien (plus een handvol amfibieën en reptielen) in vaak te kleine aquaria. Enkel dit kon me echt bekoren: een passage waar de vissen boven je hoofd kan zien zwemmen. Ik heb het eens bezocht en ik had een uurtje geen last van de kou maar zou er toch geen tweede keer meer naar toe gaan. Daarvoor vond ik de prijs iets te hoog.

3 thoughts on “Aquatopia

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

