Zwarte leguaan

Bij elk bezoek aan de zoo merk ik iets op dat ik de vorige keren niet zag. Nochtans was mijn bezoek vrijdag niet zo uitgebreid en ben ik niet overal blijven staan. In het reptielenhuis zag ik echter deze leguaan voor de eerste keer. Hij/zij deelt dezelfde ruimte met kaaimannen en schildpadden. Niet dat deze leguaan in het water zwemt met de kaaimannen want hij vertoeft in de bomen rondom het water. Vorige keren had ik dat dier minuten lang gezocht maar nooit gevonden. De aanhouder wint want dit keer had ik hem redelijk vlug gevonden.

3 thoughts on “Zwarte leguaan

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

