1 jaar en twee dagen

L1090955

Deze blog is al meer dan een jaar oud. Dat lijkt niet lang en dat is het ook niet. Er zijn blogs die al veel langer mee gaan dan deze. Toch vind ik het ergens wel leuk om te bemerken dat ik deze blog al een jaar vol hou. Ik schaam er me ook niet voor dat ik al meerdere blogs stopte. Het was meerdere redenen – zeer uiteenlopende redenen trouwens. Ondertussen bemerk ik enkele duidelijke thema’s op deze blog. Dieren is er één van. Voor iemand die zelf geen huisdieren meer heeft, neem ik toch heel veel foto’s van dieren. Vrijdag kocht ik bovenstaande ding: een doorzichtig voederbakje die met zuignappen aan het venster bevestigd wordt. Het lijkt op het eerste zicht niet direct iets waar vogels op veilige manier op af zullen komen. Het hangt aan het raam van mijn slaapkamer, aan de straatzijde van het huis en iets beschut tegen regen en wind want er bevind zich daar een bescheiden balkonnetje. Tot nu toe kwam er één nieuwsgierige mees langs. Hopelijk worden dat er meer. Hopelijk heb ik dat ding op een goeie plaats gehangen. Niet alleen voor de vogels maar ook voor mij: om goeie foto’s te kunnen nemen. 😉

5 thoughts on “1 jaar en twee dagen

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

