Schrijven met licht

Het is een ideetje dat al een hele poos aan het broeden is maar waarvoor ik nog niet echt de juiste opstelling vond. Origineel is het zeker niet want ik zag het al meerdere keer op Flickr bij oa deze dame die er na een tijdje toch wel bekwaam in werd. Noem het maar schrijven met licht (of tekenen) dus fotografie in de letterlijke zin van de betekenis want het woord fotografie is afgeleid van het Grieks en betekent letterlijk schrijven met licht (φωτὸς, (phootos), van: φῶς (foos): licht, en γράφω (grafoo): schrijven). Dat heb ik dus eens geprobeerd. Eerst dacht ik om een fietslampje te gebruiken maar dat blijkt niet echt praktisch. Ik heb geen fietslampjes die je gewoon aan en uit kan zetten. Die dingen hebben minsten enkele knipperfuncties en net niet wat ik nodig heb. Dus maar een gewone zaklamp gebruikt. Lol.

2 thoughts on “Schrijven met licht

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

