wordpress.com stats helper monkey

Vorig jaar dacht ik dat mijn blog nog niet lang genoeg bestond om er al statistieken voor te verkrijgen zoals ik dat had op mijn vorige blogs. Wie niet goed weet waar ik het over heb, kan hier eens kijken of  nog meer statistieken hier. Dat het ook dit jaar mogelijk is, heb ik al gevonden op bijvoorbeeld deze blog maar ik krijg het niet op mijn eigen blog ondanks uren zoeken (echt uren). Dat irriteert me wel een beetje. Dus: heeft iemand een idee hoe ik dat dit jaar op mijn blog krijg aub? Dank bij voorbaat.

4 thoughts on “wordpress.com stats helper monkey

  1. Ik heb op dashboard geklikt, toon alles bij statistieken en onder de datum vind je het jaarlijks overzicht, daarop klikken en bijna onderaan staat de link om het op je blog te zetten …

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

