Opkuis

Vandaag was ik bezig met een beetje opkuis: behalve dat ik de link tussen iPhoto en Flickr verbroken heb, wat al tot het wissen van een kleine 17000 (!) kopieën van foto’s (die wel slechts 2 gb in beslag namen) heb ik ook nog een grote 1000 foto’s gewist (die vreemd genoeg een extra 5 gb in namen). Raar programma. Het duurt wel een tijd en ik heb nog niet de helft van alle foto’s bekeken. Ik heb wel redelijk streng geweest en veel meer foto’s gewist dan ik vroeger zou gedaan hebben. Een opkuis kan nooit kwaad.

3 thoughts on “Opkuis

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

