Nog niet om te schaatsen

Er zijn winters en er zijn winters: geen enkele is hetzelfde en steeds komt een mens tot de conclusie dat het weer zeer veranderlijk is en ook wel verraderlijk kan zijn. De Brugse Reien zijn zelden helemaal dicht bevroren. Tot nu toe heb ik nog maar 1 keer mee gemaakt dat het is er zo dik was, dat men er ongehinderd op kon wandelen. Dat is intussen al zo’n 30 jaar geleden. Deze foto is genomen op 31/01/2009 met een klein digitaal toestel. Toen vond ik dat nog goed maar nu zou ik met die foto eigenlijk niet tevreden zijn. De foto is overbelicht en haast niet te verbeteren. Er is veel detail verlies: van de brug kan je eigenlijk geen enkele steen onderscheiden. Het lijkt haast genomen met een gsm.

11 thoughts on “Nog niet om te schaatsen

      1. Excuus, ik moet leren beter te lezen want zag achteraf pas dat het met een compact toestel getrokken is. Toch vind ik het een mooie foto.. Ook qua belichting en scherpte (wat meer over mijn “expertise” als fotograaf zegt, denk ik) 🙂

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

