Vink

Wel interessant om zo af en toe eens terug te blikken in je archief. Deze foto is genomen op 1 februari 2013. Was 2013 geen bar koud jaar? Toch zie ik hier niet alleen een groenvink maar ook nogal veel groen van uitschietende planten. Dat verrast me. Wat me ook verrast is dat ik dit jaar bijna geen vogels in de tuin zie. Nu heb ik er nogal weinig tijd voor om lang te staan kijken welke vogels onze tuin bezoeken maar ik merk dat het voeder nauwelijks verminderd terwijl dat vorige jaren toch anders was. Er zullen daar wel verklaringen voor zijn maar ik waag me niet aan speculaties.

2 thoughts on “Vink

    1. Mussen zie ik eigenlijk alleen in hartje Brussel – wat nogal ironisch is. In onze tuin zijn ze al lang verdwenen. Zelfs duiven komen maar heel af en toe. Nu heb ik wel enkel tijdens het weekend wat tijd om eens in de tuin te kijken. Tijdens de week ben ik tegenwoordig nogal lang onderweg. Lange werkdagen want het werk verminderd er niet op.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

