I Take it Back

Een tijdje geleden had ik het over optredens in filialen van de winkelketen Fnac. Vandaag was ik present om een gratis concert van de tallenvolle Intergalatic Lovers mee te maken in Gent.

Wel, ik moet mijn woorden terug inslikken. In vergelijking met de Fnac in Gent is het filiaal in Brugge eigenlijk nog goed voorzien om er optredens te organiseren. Het was de eerste keer dat ik een concert mocht meemaken staande tussen rekken vol dvd’s. Geen plaats waar je echt uit de bol kan gaan. Zonde want de band deed het goed. Om U een idee te geven hoe het er aan toe ging:

One thought on “I Take it Back

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

