Een kleintje in de buidel

Deze week was een week van wat men tegenwoordig ‘sociale onrust’ noemt. Donderdag was er ook op het werk staking maar een mens weet dat niemand ook effectief een ganse dag gaat betogen. Dus probeerde ik een halve dag door te komen met niet op café te gaan. Daar heb ik nog altijd een lichte allergie aan. Ik ben dan maar richting Planckendael geweest waar ik toch weer enkele leuke dingen opmerkte (en fotografeerde). U weet dus wat hier de komende dagen zal verschijnen. Ja, ik lijk tegenwoordig toch vooral beestjes te fotograferen. Deze was twee voor de prijs van één. Deze wallaby heeft namelijk iets in de buidel zitten. Het is niet goed te zien op deze foto: de straat van het jong steekt nog net uit de buidel. Benieuwd hoe lang het zal duren voor dit jong de buidel zal verlaten.

2 thoughts on “Een kleintje in de buidel

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

