Blauwe reiger

Het is geen geheim dat ik nogal geïnteresseerd ben in fotografie. Daarom volg ik ook verschillende fotosites. Jarenlang was Flickr echter de enige site waar ik ook constant foto’s plaats. Zo heel af en toe zet ik wel eens iets op Panoramio maar voor het overige bleef het bij wat schuchtere pogingen. Zelfs op de site van fotomagazines als Zoom.nl heb ik eigenlijk nauwelijks foto’s gezet. Tegenwoordig ben ik gecharmeerd door de fotosite 500px. De naam is misleidend want er staan veel meer dan 500 foto’s op. Een mens kan er jaren spenderen met het bekijken van al die foto’s.

5 thoughts on “Blauwe reiger

    1. Ieder zijn manier van leven.
      Plaats je dan je foto’s direct op WordPress? Ik gebruik Flickr toch vooral omdat je daar gemakkelijk heel veel foto’s kan plaatsen zonder te moeten betalen. Op WordPress zelf staat heel weinig ook al kan je er tegenwoordig 3gb aan bestanden kwijt.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

