Die Pelicaan

L1130494 - 2014-04-22 at 14-57-16

5 thoughts on “Die Pelicaan

    1. De kans is nochtans heel groot, mocht ik die foto op een forum plaatsen als Zoom.nl of http://forum.belgiumdigital.com/ men er vooral kritiek zal geven over de onscherpte van die foto (omdat die niet met een spiegelreflex gemaakt is maar met een ‘simpel cameraatje’ dat maar 12 megapixel heeft, geen manuele zoom noch scherp stelling, veel te weinig autofocuspunten en een veel te kleine beeldchip dat ervoor zorgt dat er al ruis te zien is vanaf 200 iso).

      1. Oeps. Ben ik even blij dat je hem niet meer een goeie camera hebt gemaakt. 😉
        Je hebt gelijk, de criteria zijn soms erg streng. Aan de andere kant is het aanbod tegenwoordig gigantisch. Als je niet uitkijkt gaat een mens zich nog nederig voelen.

        1. Ik heb ooit foto’s geplaatst op de site Fotopedia – dat is een soort verzamelsite voor foto’s die gebruikt worden op ao wikipedia – en daar was de criteria verbijsterend streng. Dat men streng was, kon ik nog begrijpen maar dat men bij het wissen van foto’s als uitleg een keuzelijst van een 7-tal mogelijkheden gaf waardoor ik eigenlijk helemaal niet wist waarom men die foto’s eigenlijk gewist had, ben ik het maar gestopt. Men kon even goed mijn foto’s wissen zonder een woord uitleg.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

