Zwartgallige treiner

IMG_1413 - 2014-05-13 at 07-51-22

Vervoer is tegenwoordig een onderwerp waar veel over gesproken en geschreven wordt. Nu acht ik mezelf gelukkig zelden tot nooit in de file te staan. Ik rij zelden met de auto en hoeft het ook zelden te doen. De trein naar het werk is echter wel bijna dagelijkse kost maar zelfs als ik verlof heb, neem ik tegenwoordig veel de trein. Vooral nu ik een abonnement heb bij de zoo. Gisteren dus naar Antwerpen waar ik redelijk geradbraakt aankwam. In plaats van de gewone trein met 9 wagons stond er een Desiro trein … met slechts 3 wagons. Dit soort trein is niet geschikt voor langere afstanden. Een ritje Brugge-Antwerpen is te lang. Zo’n rit bezorgd me nogal wat pijntjes. Vandaag ging het richting Brussel. Geen trein met verminderde samenstelling maar wel eentje die onderweg wat meer stopte dan gewoonlijk. De voorgaande trein was namelijk in het eerste station defect gegaan. Zo zat mijn trein rap weer bomvol. Het kan verkeren, zei Bredero. Er zijn ergere dingen maar ik hoop toch dat mijn treinrit morgen wat vlotter en vooral comfortabeler verloopt. Dat ik vandaag nog eens wat foto’s vanuit de trein nam, was maar een kleine pleister op de wonde.

3 thoughts on “Zwartgallige treiner

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

