Wombat

L1140584 - 2014-05-14 at 11-03-58

Ik heb mijn abonnement op de zoo vernieuwd. Het was nog niet echt nodig maar ik vond het het geschikte moment. Vandaag was ik in Planckendael en dat stak me nog steeds niet tegen. Ondanks dat ik er al een keer of tien was sinds ik mijn abonnement heb, zie ik nog altijd dieren die ik niet eerder zag of die ik enkel maar eens achter glas zag omdat die dieren zelden of nooit overdag naar buiten komen. Deze Wombat bijvoorbeeld. Een echt nachtdier maar vandaag maakte hij een uitzondering. Niet dat hij bepaald actief was maar het zat eens buiten. Niet dat ik nu alle dieren al (goed) op foto heb. Daarvoor moet ik nog een paar keer terug.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

