Vroeg uit de veren

L1160424 - 2014-06-23 at 06-46-56

Sinds ik mijn kleine camera kwijt ben, neem ik niet meer elke dag een camera mee. Het gebeurt nog wel eens maar zeker niet dagelijks. Dat heb ik me al een paar keer beklaagt. Vandaag had ik wel één mee en moet eerlijk bekennen dat dat ding wel groot is, maar toch licht genoeg om gans de dag mee te nemen (naar het werk). Dat ik dan wat later dan geplant op het werk aan kom, vind ik niet zo erg. Wel vervelender dat wanneer ik ’s avonds niet tevreden ben over de kwaliteit van mijn foto’s. Gisteren viel het nog mee. Ook omdat een blauwe reiger opeens op zo’n 5 meter van me langs het water land. Echt schuw zijn ze niet al leek het er toch op dat hij me blijkbaar niet gezien had want eenmaal geland maakte hij toch de afstand tussen hem en mij wat groter. Ik had toen al een goeie foto dus kon het me niets schelen. Mijn dag was goed begonnen. Over de rest zal ik maar zwijgen.

7 thoughts on “Vroeg uit de veren

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

