Murene

L1180306 - 2014-08-12 at 10-23-57

Er zijn zo van die dieren die niet tot de verbeelding spreken. Zo ken ik mensen die eigenlijk geen enkele affectie hebben met vissen van welke soort dan ook. Zelf ben ik niet de mens die gans de dag aan de waterkant zou kunnen zitten met één of meerdere vishangels in de aanslag wachtend tot er ééntje toehapt. Wel kan ik me vergapen aan vissen. Ze hebben een vreemd kalmerend effect. Vissen fotograferen is vooral een frustrerende bezigheid. De omstandigheden zijn zelden ideaal. Als er dan eens eentje per ongeluk geslaagd is, dan moet ik die tonen.

7 thoughts on “Murene

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

