Vernieuwd

Ik was me er pas vandaag van bewust: ik heb hier eigenlijk nog nooit een ‘poll’ gehouden. Op geen enkele van mijn blogs trouwens. Niet dat dit hier waarschijnlijk verwacht wordt maar deze blog heeft toch een vast aantal bezoekers die zo vriendelijk zijn om hier ook regelmatig eens te reageren. (Waarvoor heel veel dank. Zowel voor de bezoekjes als de reacties.) Wel merk ik dat ik zelf ook nogal veel reacties op mijn blog zet want ik ben nogal geneigd om veel te reageren op commentaren al weet ik eigenlijk niet goed of dat ook verwacht wordt. Daarom deze enquete:

Vandaag had ik trouwens nog een keer mijn fiets mee op de trein naar Brussel. Dat was best leuk al val het me op dat de treinen op de dagen waarop ik mijn fiets mee neem, steeds extra vertraging hebben. Een mens zou er haast bijgelovig van worden. Niet alleen reed ik ’s morgens en ’s avonds van en naar het station in Brussel maar ik deed tijdens mijn middagpauze ook een ritje door Brussel. Dat leverde uiteraard wat foto’s op waaronder deze, de vernieuwde stripmuur van Bollie en Billie. Vorig jaar zag het er nog anders uit.

P9300069 - 2014-09-30 at 16-53-59

5 thoughts on “Vernieuwd

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

