Antwerpen

Stripmuur Marc Sleen te Antwerpen
Stripmuur Marc Sleen te Antwerpen

Ik ben goed op weg om één van mijn voornemens voor dit jaar (eindelijk) eens te volbrengen. Nee, dit jaar zal ik op het einde van het jaar geen verlof meer overzetten. Dit keer niet meer. Dat heb ik tot nu toe elk jaar gedaan maar nu neem ik al mijn verlof op. Dus was ik gisteren met verlof … naar Antwerpen. Tja. Ik ga er zowat twintig jaar niet meer naar toe en dan ga ik er twintig keer in twee jaar. Zot zijn …

De eerste keer was ik enkel in Antwerpen om stripmuren te fotograferen. Ik had toen een dagticket inclusief de zoo gekocht omdat die goedkoper is (vanuit Brugge) dan een gewoon treinticket heen en terug. Toen ben ik door Antwerpen gewandeld met enkele prints van Google maps. Tegenwoordig is Google maps redelijk waardeloos om routes te plannen. Maar dit geheel terzijde. Diezelfde dag ben ik toch eens de zoo binnen gestapt, na het fotograferen van alle stripmuren en sindsdien ben ik er (weer) verslaafd aan geraakt. Gisteren heb ik echter vooral in Antwerpen gewandeld, dingen ontdekt en deze nieuwe stripmuur gefotografeerd. Gelukkig bevinden alle stripmuren zich in het centrum van Antwerpen. Zo kan je het nog allemaal te voet bekijken.

One thought on “Antwerpen

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

