Reuzenotter

L1210757 - 2014-10-15 at 15-27-34

Woensdag was ik terug in Pairi Daisa waar ik ondermeer een heel stuk park ontdekte die ik de eerste keer niet had bezocht. Zo’n park doe je niet in één dag. Net op het moment dat ik eigenlijk van plan was om te vertrekken, kwam ik deze tegen: de reuzenotter. Een heel opvallend dier dat opvallend veel lawaai maakte en in vergelijking met andere otters de naam reuzenotter wel verdiend. Het wasmoeilijk uit te maken of het honger had of het eenzaam was maar het dier was heel onrustig. Helaas ook: net als veel andere dieren in een zoo is ook deze soort sterk bedreigd.

One thought on “Reuzenotter

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

