Mijlpaaltje bis

Olympus ZX-10

Op 2 september stond de kilometerteller van mijn fiets op 8000 km, deze ochtend stond hij (heel even) op 9000. Dat is dus een goeie 1000 km in 9 weken. Ik ben er best wel blij mee. Ondanks dat ik 1 week geen 100 km haalde, heb ik de laatste twee maanden toch gemiddeld meer dan 100 per week met de fiets gereden. Dat ik daarvoor al eens mijn fiets moest mee nemen naar Brussel, vond ik niet erg. Het doel was elke dag met de fiets rijden en een minimum van 100 km per week halen. Dat lukt me toe nu toe aardig omdat het weer ongewoon zacht was voor de tijd van het jaar. Verwacht niet dat ik hier elke 1000 km een foto zal plaatsen. Zo verwaand ben ik nu ook weer niet.

4 thoughts on “Mijlpaaltje bis

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

