Witte molen

Witte Molen, Sint-Niklaas
Witte Molen, Sint-Niklaas

Ik zou mezelf niet Flater noemen mocht ik niet regelmatig eens een flater(tje) uitsteken. Dinsdag had ik zitten plannen hoe ik mijn verlofdagen deze week zou invullen. Thuisblijven is al langer geen optie. Ik had nog een fietsticket dus kon ik mijn fiets nog een keer mee nemen op de trein. Dus zocht ik op het internet naar locaties waar molens te vinden zijn. De omgeving van Brussel, Gent en andere steden waar je relatief gemakkelijk kan in- en uitstappen op de trein met de fiets werden onderzocht. Niet bepaald veel keuze. Heel weinig steden hebben molens dicht bij het centrum, laat staan in het centrum zelf. Er is natuurlijk Brugge maar daarvoor hoef ik geen trein te nemen. Er is Sint-Niklaas maar daar afstappen met de fiets leek me niet evident. Dan maar te voet. Deze molen staat op goed twintig minuten stappen van het station. Alleen begon het te regenen toen ik er aan kwam en ik vertikte het om eerst mijn paraplu te nemen en dan pas te fotograferen. Dan wordt je camera nat natuurlijk. Gelukkig is dat ding waterdicht. Olympus ZX-10 – regen: 1-0. Alleen dom dat de regendruppels zo goed op de foto te zien zijn.

4 thoughts on “Witte molen

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

