Sfeerbeeld

L1220687 - 2014-11-26 at 17-21-19

Er is mij maanden geleden gevraagd waarom ik niet mee deed met de fotochallenge. Toen was mijn antwoord dat ik eigenlijk al jaren zowat overal in mijn stad foto’s genomen heb en ze reeds op het internet gezwierd had en eigenlijk is dat niet overdreven. Het bewijs bevind zich op Flickr. Vandaag zocht ik naar straten waar ik nog geen foto nam (en die het fotograferen waard zijn) en kwam tot de conclusie dat die nogal ver te zoeken zijn. Op deze blog kan ik nog heel wat foto’s kwijt maar of dat voor de bezoeker interessant is, is een andere kwestie. Op de 914 berichten die ik hier plaatste zijn er 250 die over Brugge gaan wat toch al redelijk veel is.  Het ene stukje Brugge wordt natuurlijk al wat meer gefotografeerd dan de rest en dat niet verwonderlijk. Er is niet overal evenveel te zien en bepaalde stukjes van Brugge bruisen toch ook niet echt. Helaas kom ik niet echt op veel plaatsen. Behalve Brussel (waar ik werk) kom ik maar af en toe eens in Gent, Antwerpen of Mechelen. Ook steden dichtbij bezoek ik eigenlijk weinig en de tijd dat ik met de fiets tot in Zeeland geraakte is al jaren achter me. Geen idee hoe ik dat ooit kan veranderen.

4 thoughts on “Sfeerbeeld

    1. Ja hoor. Tijdens de week werk ik minsten 7 uur 36 en ben ik in totaal zo’n 4 uur onderweg dus tijd zat om te oefenen. Daarbij: ik hoef niet naar Parijs. Gewoon een beetje afwijken van het huidige stramien is al voldoende. Wel plannen maar zelden of nooit de tijd om die uit te voeren. Zo heb ik ooit het plan opgemaakt om van het station van Leuven naar Planckendael te fietsen. Geen flauw idee wanneer dat ooit zal lukken.

  1. ‘k Beperk mij (noodgedwongen) ook meestal tot Brugge, Stef. Soms moeilijk om ‘nog’ iets te vinden (tenzij jij eens een hint geeft, waarvoor dank)…
    Lie(f)s.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

