Poertoren

PC160024 - 2014-12-16 at 18-37-41

Ik plaats nu al jaren foto’s op Flickr en moet eigenlijk bekennen dat ze maar door een klein groepje mensen bekeken werden. Wanneer ik vergelijk met anderen, dan vallen mijn statistieken soms ferm tegen. Toch is er verandering. Mocht ik vroeger al tevreden zijn wanneer elke foto een tiental keer bekeken werd en er zo af en toe eentje als favoriet aangeduid, dan stijgen de cijfers het laatste jaar nogal eens de hoogte in. Vreemd genoeg gebeurt dit vooral wanneer ik slechts 1 foto op Flickr plaats. Deze foto is zo eentje dat niet aleen heel veel bekeken wordt op Flickr maar ook nog eens op de ‘voorpagina’ geraakt is (explorer). Het verbaast me want deze foto is eigenlijk in de rapte gemaakt en niet echt geweldig geslaagd. Misschien zijn het de imperfecties die het hem doen?

3 thoughts on “Poertoren

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

