Reclame

PC100171 - 2014-12-10 at 15-57-24

Soms vergeet ik al eens dat ik ooit begon met fotografie omdat ik zo graag foto’s op mijn blog zette. Zo af en toe kwam ik onderweg iets tegen dat ik later beschreef op mijn blog maar waarin toch het liefst een foto had bij geplaatst. Nu gebeurt ook al eens andersom: ik neem een foto van iets waarvan ik vind dat het wel op mijn blog zal passen, importeer die foto eerst op mijn computer, daarna flikker ik het op Flickr … en vergeet het volledig. Bovenstaande foto was ook bijna vergeten. Het viel me op toen ik de laatste keer in Gent was.

PC100170 - 2014-12-10 at 15-56-05

Het was reeds van ver te zien en al leek het groot uitgevallen graffiti het was eigenlijk simpelweg reclame. Reclame voor een film met Georgeske Clooney en Bratteke Pitt. Tja.

PC100173 - 2014-12-10 at 15-58-14

One thought on “Reclame

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

