Slanke lori

Olympus ZX-10

De eerste ‘werkdag’ van het jaar zijn niet aan mij besteed. Dit jaar was dit niet de tweede dag van het jaar want dit werd plots een brugdag. Nee, gisteren was de eerste werkdag voor mij die ik, zoals heel veel jaren voordien, prompt invulde met een dag recup. Inhaalrust die ik besteede met een bezoekje aan de dierentuin van Antwerpen waar ik er in slaagde om bij de nachtdieren deze op foto te krijgen. Een half mirakel want het beest is bliksemsnel maar hier bewijst de Olympus nog maar eens zijn waarde. Een foto genomen bij 400 iso en toch is er eigenlijk zo goed als geen ruis. Dit voor een toch relatief kleine sensor in een al even klein toestel. Voorwaar: ik heb een goeie koop gedaan.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

