Hoe deed ik dat nu weer?

Olympus ZX-10

De winter is niet bepaald de tijd waar ik veel met de fiets rij. Ik neem al rapper de bus naar het station en neem ook al eens de auto om boodschappen te doen. Toch: op 02/11/2014 stond de teller op 9000 km. Vandaag, 106 dagen later staat de teller op 10102 km en dat is verrassend een gemiddelde van net iets meer dan 10 km per dag. Hoe heb ik dat voor elkaar gekregen? Behalve boodschappen heb ik wel af en toe eens de fiets genomen om foto’s te nemen. Meer moet dat blijkbaar niet zijn.

2 thoughts on “Hoe deed ik dat nu weer?

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

