Photo challenge 3/12

IMG_1614_2

Ik ben er dit keer als de kippen bij om haantje de voorste te wezen.

Een beeld in een beeld maar dit is dit nogal een bekend beeld. Ook is er nogal veel te doen om dit beeld want het zou dringend aan restauratie toe zijn. De sokkel brokkeld blijkbaar af al moet ik zeggen dat ik er eigenlijk niet veel van merk. Heel veel toeristen zullen die twee wel bekeken hebben zonder te weten wie ze zijn en de grap van de gids die hen bekend maakte als zijnde ‘Jan Breydel en Pieter de Coninck, de aannemer en architect van de Halletoren’ is ook al zo oud als de straat.

Zoals het marktplein er op deze foto bij ligt, zou ik graag opnieuw zien. Zo vond ik het plein eigenlijk op zijn mooist. Jammer dat men dit niet herhaalt.

4 thoughts on “Photo challenge 3/12

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

