La Compagnie des Nouveaux Disparus

P3050044 - 2015-03-05 at 13-20-08

De laatste tijd ga ik al eens naar de Fnac tijdens de middagpauze. Het is te zeggen: de laatste twee weken ben ik twee keer richting de Fnac in city 2 geweest. Daarbij nam ik steeds een alternatieve route. Geen Nieuwstraat want dat vind ik eigenlijk geen aangename straat. Op weg kwam ik langs het Martelarenplein waar ik dit reizend theatergezelschap opmerkte. Het is te zeggen: het theater waarin ze optreden. Het gezelschap zelf hoorde ik één keer oefenen. Ik ben niet gaan kijken. Daarvoor had ik eigenlijk geen tijd.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

