It’s very hip to be square

L1230395 - 2015-03-08 at 08-33-37

Mijn huidige Flickraccount dateert van maart 2010 al had ik voordien een andere account en ben ik eigenlijk al langer actief op die site. Sinds september 2014 begon ik daar een eigen groep onder de naam ‘It’s very hip to be square‘. Met weinig ambitie want er zijn heel veel groepen op Flickr maar het merendeel is eigenlijk op sterven na dood. Slecht een minderheid lokt volk en wordt ook echt actief bezocht. Zelfs de groepen voor de Zoo van Antwerpen en Planckendael zijn niet bepaald levendig. Het is dan ook verbazend dat mijn groep toch redelijk blijft groeien. 54 leden en meer dan 1000 foto’s na zes maanden is zeker niet slecht. Al heb ik er zelf toch redelijk wat tijd in gestoken om zelf mensen uit te nodigen. Niet iedereen maakt trouwens vierkante foto’s dus is mijn doelgroep hoe dan ook beperkt. Maw ik ben een tevreden mens.

Deze foto heb ik gisteren gemaakt en dat was al bij al een verrassing: 8 maart en daar zijn de ooievaars al terug. Vroeg voor de tijd van het jaar. Zo vroeg dat de kokmeeuwen ze liever weg wilden. Tja, het is nooit voor iedereen goed.

3 thoughts on “It’s very hip to be square

  1. Nu heb ik de titel ook beet 🙂 Ja vierkante foto’s vind ik ook wel iets hebben. Ga er straks een kijkje nemen. Knap dat die ooievaars er al zijn, haha die kokmeeuw, jaloeze brok!

    1. Ik neem tegenwoordig veel foto’s in dat formaat. Het valt ook beter op en soms heeft het zeker iets.
      Benieuwd of dit jaar ooievaars zullen nesten in Damme. Dat is toch weer een paar jaar geleden.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

