Capibara’s!

L1240100 - 2015-03-18 at 10-44-17

Leeuwen, tijgers, panters, luipaarden, … Ze zijn impressionant, machtig, mooi, … Toch ga ik liever voor andere dieren naar een zoo. Ik ben nogal gek van rode panda’s, koala’s en wonbats. Maar ook van de capibara. Niet dat ik die dieren als huisdier zou willen maar ik vind het wel leuke beesten. Blijkbaar zijn er nu drie in Planckendael. Geen idee wat de reden/oorzaak is maar mij hoor je niet klagen. Er mag er altijd wel ééntje bij. 🙂

8 thoughts on “Capibara’s!

          1. Doen ze dat ergens wel dan? Zo’n rode panda is alvast iets waanzinnig schattig. Ik zou je oprecht willen bedanken, want ik wist niet dat dat bestond en ben uitermate blij dat ik dat nu wel weet.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

