Dat is nu een koraalduivel

P4060027 - 2015-04-06 at 09-18-35

Ik was vroeg thuis vandaag, met relatief weinig foto’s (waarbij geen enkele van de vele jongen die de zoo op dit moment rijk is noch foto’s van de nieuwe bewoners) en had het weer eens koud maar deze foto van deze Indische Koraalduivel alleen was de trip wel waard. Ook gezien: een boomkangoeroe. Voor het eerst in mijn leven. Het jong van tapirs heeft helemaal niet in de kleur van zijn ouders. Een jong gordeldier is zowat het meest komisch dat je maar kan voorstellen en het koralrif zal nog flink moeten aangroeien want nu is het eigenlijk niet de moeite waard. De zoo was ook niet echt opgewassen voor de toevloed aan volk op deze paasmaandag (ondanks het weer). Veel bezoekers kwamen vooral voor de koala’s terwijl die toch al jaren in Planckendael te zien zijn. Gelukkig houd de NMBS op paasmaandag de Desirotreinen op stal. Geen rugklachten dit keer. Wel problemen met mijn badge: bijna kon ik mijn fiets niet meer uit de overdekte fietsstalling halen. Gelukkig kreeg ik een nieuwe: het komt blijkbaar wel eens voor dat die elektronisch kaarten het begeven.

6 thoughts on “Dat is nu een koraalduivel

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

