Oh kijk! Een konijntje!

Daar zie ik dus een konijn in.

Dat dacht ik toen ik zondag door het raam keek en deze wolken zag. Eigenlijk was het konijn een beetje weg gewaaid op het moment dat ik de foto nam. Mocht U nu denken dat ik gek ben, dan hebt U eigenlijk volledig gelijk. Ik hoor uiteindelijk zowat gans mijn leven dat ik niet normaal ben en ik ben ook zelf zeker dat ik helemaal niet normaal ben. Ik ben niet de enige en ik ben gelukkig heel zelden gevaarlijk. Foto’s nemen van wolken die lijken op konijntjes: het heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.

2 thoughts on “Oh kijk! Een konijntje!

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

