Onhandige ninja twitter

Sinds ik mijn iPad heb, gebruik ik dat ding dagelijks. Elke ochtend zet er dagelijks de krant op (ook op zondag), luister ik naar muziek (want mijn iPod is naar de k*****) en speel ik er spelletjes op. Eerst was dat Cubis maar later probeerde ik ook andere spelletjes uit. Daarvan is Clumsi Ninja een opvallend  spel. Nogal kinderlijk uiterlijk maar ongelooflijk verslavend en eigenlijk ook nuttig want het is een spelende manier om het gebruik van een tablet onder de knie te krijgen. Na zowat 20 jaar een computermisdrijven en toetsenbord (plus ook de helft daarvan een joystick) gebruikt te hebben is de bediening van een tablet vreemd genoeg toch een andere gewoonte. Een Twitter account is bij dat spel wel een voordeel. Het leek me wel eens het proberen waard. Zo blijft een mens bezig.

6 thoughts on “Onhandige ninja twitter

        1. Er zijn nogal veel plannen gemaakt om een nieuwe serie te beginnen. Ik vond de laatste films ook niet zo denderend: te veel actie en te weinig verhaal. Het was te veel Star Wars in plaats van Star Trek.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

