Ringstaartmaki

Ringstaartmaki met jong
Ringstaartmaki met jong

Heb ik hier ooit al eens verteld hoe het gaat mijn mijn verlof? Dan vertel ik het nog een keer: ofwel is het verbazend goed weer ofwel is het ongelooflijk slecht weer voor de tijd van het jaar. Dat is al zo sinds ik begon te werken en dat is het nog altijd (toch voor zowat 80% van de dagen verlof die ik al nam). Wie het nog niet kon raden: ik ben dus met verlof. Niet dat het nu zo uitzonderlijk warm is maar het mooie weer is toch redelijk vlug gekomen en hopelijk blijft het nog enkele dagen duren. Ik was dus weer eens richting Planckendael. Het was er druk want er waren veel scholen (die hadden ook geluk met het weer) en daar hadden in Planckendael niet echt op gerekend. Het duurde een tijd voor veel dieren te zien waren en niet alles ging zoals gepland. Ondanks dat het met veel reclame was aangekondigd kon je ook niet tussen de lemuren wandelen. Dat had echter een verrassende reden: de ringstaartmaki’s hebben voor nageslacht gezorgd. Dan laat je daar best geen mensapen tussen lopen. Morgen gaan het richting Cambron-Casteau. Benieuwd of ik op de terugweg opnieuw collega’s tegen het lijf zal lopen.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

