Photo Challenge 5/12

Pairi Daiza

Voor deze uitdaging wilde ik niet in eigen stad blijven. Dat leek me te gemakkelijk. Ook Brussel wou ik niet te veel aan bod laten komen. Dus was ik al een tijdje aan het nadenken waar ik zo allemaal beelden kon fotograferen. Een van die plekken is Pairi Daiza. Dat lijkt vreemd maar toch is dit een ideale plaats want het staat er vol van: beelden uit alle hoeken van de wereld. Behalve dat er een gebouw is vol houtsnedes uit Zuidoost Azië zijn er heel wat beelden van olifanten te zien. Deze is er iets gevarieerder beeld met allerlei dieren en ook een mens (of godin). Het is soms moeilijk uit te maken uit welk land of streek een bepaald beeld komt. Ook staan er nogal veel godsdienstige beelden. Maar er zijn er heel veel mooie en ik heb ze eigenlijk ook bijna allemaal gefotografeerd. Ik heb er al eens aan gedacht om al die foto’s op Flickr te zetten maar tot nu toe heb dat nog niet gedaan. Hoe dan ook: na gisteren heb ik een redelijk groot aanbod aan beelden. Nog eentje als uitsmijter:

Moeten er nog olifanten zijn.
Moeten er nog olifanten zijn.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

