Windmolens

windmolens

Er zijn dingen waar sommige Vlamingen heel weinig affectie mee hebben. Er zijn er die een hekel hebben aan alles wat naar groen neigt. Er zijn er die allerlei argumenten bedenken om windmolens te weren in dit landje. Ik niet. Ik vind ze nuttig en eigenlijk ook wel leuk om te zien. De oude wel wat meer dan de nieuwe maar de nieuwe zijn nuttiger. Gelukkig woon ik in een stad waar al jaren windmolens staan: al meer dan 20 jaar kan ik een windmolenpark zien wanneer ik mijn wijk verlaat. Er zijn weinig steden die meer windmolens tellen dan Brugge. En toch mogen er van mij part nog wat bij komen. Liever dat dan zo’n gore kerncentrale.

3 thoughts on “Windmolens

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

