Zingen op de Reien

P7300050 - 2015-07-30 at 18-57-06

Er zijn voordelen aan een drijvend plateau: je kan er al eens iets organiseren. Vandaag reed ik nog eens door het centrum van Brugge naar huis en werd prompt getrakteerd op een concertje. Het is te zeggen: ik mocht het bis nummer aanhoren. Voor het overige was ik helaas te laat. Niet dat ik na een lange werkdag nog veel zin had om daar een uur lang te zitten/staan luisteren naar middeleeuwse gezangen. De kans zou net iets te groot geweest zijn dat ik slaap werd gewiegd. Aangezien ik tegenwoordig veel de neiging heb om luidruchtig te snurken, is dat zeker geen leuk idee.

3 thoughts on “Zingen op de Reien

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

