Een quizke iemand?

Untitled

Ik kan me bij momenten amuseren met mijn iPad en dan vooral dat ene spelletje. Een klunzige ninja en de mogelijkheid om hem overal waar ik ben op foto te laten verschijnen. Dat heb ik hier al eens gebruikt. Deze ochtend, onderweg naar nergens eigenlijk, was ik een beetje aan het brainstormen over de mogelijkheden om die foto’s hier nog eens te gebruiken. Het verhaaltje over de stalker ging er niet echt in maar misschien zijn er hier bezoekers die zich kunnen amuseren met een quiz? Ik neem een onhandige foto met de ninja en er moet geraden worden waar die foto genomen was. De winnaar krijgt een prijs: een gratis voettocht naar Compostella (mijn ambtenarenwedde laat niet meer toe, helaas). Met andere woorden: het is enkel voor de leute, het plezier, de fun,… Interresse? Iemand?

(Tussen haakjes: het zou toch wel iets moeilijker zijn dan bovenstaande foto. Dat was maar een voorbeeld.)

8 thoughts on “Een quizke iemand?

    1. Benenwerk is alweer voorbij, Lies. Vandaag werd de rommel opgeruimd (respect voor degenen die dat op een zondag mochten doen).
      Ik heb een collega die intussen al voor de tweede keer richting Compostella wandelt. De eerste keer was het voor het goeie doel maar nu doet hij het louter voor de fun. Sommigen draaien er duidelijk hun hand niet voor om. Ik zou het niet kunnen.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

