Lelijk Brussel

P8190062 - 2015-08-19 at 08-18-58

Zo af en toe probeer ik nog eens om foto’s te nemen vanuit de trein. Vroeger lukte dat beter. Niet omdat vroeger alles beter was maar de oude treinen hadden geen dubbel glas en met wat geluk werkte de lichten al eens niet en dan kon ik gemakkelijker foto’s nemen. Geen hinderlijke weerspiegelingen die foto’s danig verknoeiden. Eigenlijk zou ik me een camera met polarisatiefilter moeten aanschaffen maar dat zal pas gebeuren mocht ik ooit de lotto winnen. Intussen moet U het doen met foto’s als deze die niet de mooiste plekjes van Brussel tonen.

Wat betreft de quiz: blijkbaar was dat toch geen goed idee. Tot nu slechts 1 iemand die beweert te weten waar de foto genomen is. Misschien heb ik het idee niet goed uitgelegd: wie het weet, mag het zeggen. Ik zal de commentaren (die hier toch altijd pas verschijnen na ‘moderatie’) pas aanvaarden op zondag zodat iedereen een gokje kan wagen zonder anderen een hint te geven. Tja, ik zal zondag wel merken hoe de respons is.

6 thoughts on “Lelijk Brussel

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

