Donker

P9030046 - 2015-09-03 at 07-08-37

Toch vreemd hoe september direct de herfst inluid terwijl het eigenlijk nog zomer is. De dagen worden toch al een stukje korter en ik moet al eens in het donker vertrekken naar het werk. Dat stel ik nog steeds zo veel mogelijk uit maar het lukt niet altijd. Mijn favoriete periode van het jaar is mei-augustus. Vooral juni/juli want dan is het heel lang klaar en kan ik al vroeg op pad. Heel wat anders dan de donkere wintermaanden die ik met het ouder worden steeds minder leuk vind. En zeggen dat ik er ooit van droomde om te verhuizen naar Noorwegen. Ik zou het daar toch niet lang volgehouden hebben.

One thought on “Donker

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

