Verlof

L1290691 - 2015-09-11 at 12-11-28

Ik heb een week verlof. Eigenlijk een week en een dag: vrijdag was ik al met verlof. Toen wou ik eigenlijk naar Pairi Daiza gaan omdat ik toen al vreesde dat ik voor een keer het weer niet zal mee krijgen. Helaas was dat niet echt een goed idee: een ontspoorde trein in Buizingen zorgde er vrijdag voor dat alle treinverkeer richting Halle nog steeds danig ontregeld was. Thuis blijven is niet echt een optie. Al jaren blijf ik nog heel zelden thuis wanneer ik verlof neem en dat is met de jaren eigenlijk veranderd. Integendeel. Nu probeer ik mijn week te plannen. Vrijdag ochtend was ik in de Zoo van Antwerpen en al was er best wel leuk, toch is het er nog steeds een groot bouwwerf en kan men er een groot deel niet bezoeken. Gezien de weersvoorspellingen lijkt Pairi Daiza of Planckendael niet echt een goed idee al kan men er her en der schuilen. Het andere idee om toch minstens één keer de fiets mee te nemen op de trein en in de omgeving van Brussel nog enkele striptekeningen te fotograferen is zelfs nog minder slim gezien de weersvoorspellingen. Museumbezoek is een optie maar dan niet voor morgen want op maandag zijn geen musea open. Een halve dag fims bekijken is natuurlijk een gedeeltelijke oplossing. Le Tout Nouveau Testament is toch een film dat ik wel graag wil zien. De laatste film die ik zag in de Kinepolis was … Star Trek 2. Het wordt dus tijd dat ik nog eens naar de bioscoop ga.

8 thoughts on “Verlof

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

