Photo Challenge 9/12

P9170002 - 2015-09-17 at 11-11-41

Opnieuw wat laat maar ik blijf volharden in de boosheid. De foto uitdaging voor deze maand was er eentje die me wat frustraties bezorgde. Omdat mijn verlof gedeeltelijk in het water gevallen was en ik geen enkele keer mijn fiets mee nam op de trein terwijl het wel mijn bedoeling was en dan op zoek te gaan naar een geschikt beeld voor de uitdaging, heb ik deze foto genomen tijdens een korte stop in Mechelen. Dit beeld staat vlak bij het station. De reden dat ik weer koos voor de dramatische versie is nogal simpel: het beeld is nogal gehavend. Albert I van België heeft een gehavende neus. Nogal opvallend dat men dit beeld niet echt onderhoud en beschadigd laat. Volgens mijn grootvader was Albert I van België een minnelijk man en best graag gezien in dit landje. Een groot contrast met de Leopolds die hem vooraf gingen en opvolgden op de troon.

2 thoughts on “Photo Challenge 9/12

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

