Photo Challenge 10/12

L1300648 - 2015-10-03 at 16-23-44

Een beeld van een beeld. Dit is er eentje die men kan vinden in het centrum van Gent. Ik heb getwijfeld wat ik dit keer zou fotograferen voor de foto uitdaging. Dat ik niet steeds in mijn thuisstad wilde blijven voor deze uitdaging, had ik al eerder geschreven. Vandaag was ik in Gent, met de fiets. Ik koop tegenwoordig kledij in een speciale winkel voor grote maten. Duurder dan de meeste winkels maar je koopt dan wel kledij die een tijd mee gaan. Drie jaar is geen uitzondering ook al wordt het zomer en winter gedragen. Ik ben wel geschrokken van het verkeer in Gent. Niet dat ik nu bepaald nooit met de fiets rij: ik heb mijn fiets trouwens al mee genomen naar oa Brussel maar Gent was toch een aanpassing.

Deze Bronzen Duikster -ook wel: de “Diving Lady” is de vrouwelijke tegenhanger van de duiker op de tegenoverliggende Lindenlei bovenop het huis van architecte Stoop. Het beeld werd door de heer Luc Baert gekocht van de Londense kunstenaar Ronald Cameron.

2 thoughts on “Photo Challenge 10/12

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

