Winterzwanen

PA170040 - 2015-10-17 at 16-05-44

Gisteren heb ik een kort fietstochtje gemaakt want ik heb mijn fiets een dag moeten missen. Een leukerd vind het nodig om regelmatig mijn fiets te verplaatsen in het station. Omdat die daar op slot staat en die persoon niet echt voorzichtig is, worden spaken beschadigd wat lijd tot een lekke band. Niet leuk want zo had ik deze week al voor de derde keer een lekke achterband in minder dan een jaar. Niet dat het deze week het weer was om veel met de fiets te rijden: het leek eerder winter dan herfst. Gelukkig voorspelt men voor volgende week toch iets warmer en droger weer. Of daarmee alle longziektes plots zullen verdwijnen, is een andere kwestie.

Die zwanen kwamen allemaal op me af toen ik stopte om ze te fotograferen. Ze dachten dat ik hen te eten ging geven. Begrijpelijk want in de natuur is nu toch niet zo veel meer te vinden.

2 thoughts on “Winterzwanen

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

