Boze kat

L1300705 - 2015-10-18 at 17-52-11

Zie hem daar staan. Dat fotograafke van mijn kl*****. Had ik dan een een keer een vette muis in ’t zicht, dan komt diene dikke mens me verstoren om foto’s te nemen. Lap, die muis is weg. Riepedebie. Was ik een leeuw, ik verscheurde dat ventje van kop tot teen. ’t Ambetenant manneke met zijn pseudo Leica. Hij is zelfs te gierig om portretrechten te betalen. ’t Is niet omdat ik een kater ben dat hij zomaar foto’s mag nemen hé. ’t Is toch waar hé? Miauw. Wacht maar. Ik zal eens mijn klauwen aan zijn velobandjes scherpen. Hij zal niet ver meer geraken op platte tubes.

5 thoughts on “Boze kat

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

