Eenzame boom

L1310108 - 2015-11-02 at 14-05-44

Ik ben moe. Niet van het werken want vandaag werkte niet iedereen en ik moest ook niet naar het werk. Nee, ik ben moe van het fietsen. Vandaag eens een fietsroute gevolgd tot aan het einde. Dat einde was nogal abrupt en niet echt verwacht. Tja, niet elke fietsroute is echt goed uitgestippeld. Dat is in dit landje ook niet zo vreemd: het is hier echt een lappendeken en men heeft hier eigenlijk niet echt gehoord van een deftige planning. Bebouwing, wegen, industrie, … Het is eigenlijk allemaal aangelegd zonder een beetje na te denken over het esthetische. Het is dan ook echt onmogelijk om een fietstocht in de directe omgeving waar ik woon te maken die je enkel door natuur leidt. Constant stuit je op ‘beschaving’. Een steeds groter worden havengebied, een stad dat steeds meer uitdijt, landbouwgebieden die verdwijnen, … Dus probeer ik toch af en toe een fietstocht te maken door het weinig natuur dat ons hier nog rest. De mist neem ik dan maar bij. Blijven rijden om niet af te koelen is dan het verstandigste maar dat is niet mijn aard. Ik moest toch een paar keer stoppen om een foto te nemen. 🙂

One thought on “Eenzame boom

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

