Persoonlijke lijfwacht

Het goeie (of slechte) nieuws: ik heb weer internet. Eigenlijk al sinds gisteren maar toen heb ik vooral e-mails gelezen, rss-feeds en andere dingen gedaan op het internet. Ondertussen heb ik ook een klein weekje dreigingsniveau 4 overleeft. Tja, net als in Iraq pleegt men tegenwoordig zowat elke dag aanslagen in Brussel. Militaire aanwezigheid is dus een noodzaak. Gelukkig heb ik een persoonlijke beschermer.

Untitled

Untitled

Untitled

Soms neemt hij een onorthodoxe houding aan. Maar ik kan steeds op hem rekenen. Onze vorst mag dus gerust nog wat in zijn kuuroord blijven. Brussel is nog steeds veilig.

Untitled

10 thoughts on “Persoonlijke lijfwacht

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

