Regenboogfamilie

L1310561 - 2015-12-04 at 12-44-08

Ze zijn tegenwoordig met 8: de familie Otter. Ze lijken nog steeds even schattig en speels maar ik laat me niet misleiden: het kunnen smeerlapjes zijn. Vrijdag was ik zowel in de Zoo van Antwerpen als in Planckendael. Lang was ik er niet echt: de zoo is nog steeds een groot werf en veel dieren vertoonden zich niet. Een beetje vreemd want ook tijdens de winter zijn er normaal wel dieren te zien. Niet alle dieren komen uit tropisch Afrika en houden wel van wat koude. Panda’s, tijgers, elands, … Ze komen tot leven wanneer de temperatuur daalt. Ook in Planckendael was het zoeken naar dieren. Fotograferen is nogal een uitdaging tijdens de kortste maanden: meestal is het te donker en zelfs als de zon van de partij is, is het zoeken naar een ideaal plekje om te kunnen fotograferen. De zon staat laag en dat geeft soms hinderlijke effecten. Ik ben er niet lang gebleven maar dan ook omdat het vroeg donker is en ik niet te laat wilde thuis zijn.

4 thoughts on “Regenboogfamilie

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

