Sfeer

PC160017 - 2015-12-16 at 18-02-45

Het nieuwe jaar nadert met rasse schreden. Elk jaar lijkt wel korter te zijn dan het vorige en vlugger voorbij.

PC170025 - 2015-12-17 at 17-37-12

Naar het schijnt heeft dat te maken met leeftijd. Wat eigenlijk wel nog niet veranderd is, zijn de meewarige commentaren van sommige mensen. Want er zijn (gelukkig) nog altijd mensen ouder dan ik en die bekijken me dan eens meewarig wanneer ik het waag te zeggen dat ik ook een jaartje ouder wordt. Al heb ik soms het gevoel dat ik nooit echt jong was. Soit, wat ik eigenlijk wilde zeggen: het verbaasde me dat ik hier al weer een hele tijd niets zette. Ja, gisteren stond hier een foto maar dit stukje schreef ik eigenlijk gisteren maar liet het pas vandaag verschijnen. Een kwestie om niet op één dag veel op een blog te zetten en dan weer een paar weken niets. Tja, misschien moet ik toch maar weer gaan naar de één post per dag routine. Anders verwaterd deze blog misschien helemaal.

4 thoughts on “Sfeer

    1. Vorig jaar had ik ook al foto’s genomen van die boten dus was ik het eerst niet van plan. Ik dacht trouwens dat het een makkie zou zijn: camera op de leuning en dus scherpe beelden maar dat was een vergissing. Die brug is nogal onderhevig aan trillingen want telkens er volk passeerde bewoog mijn camera. Vooral joggers kunnen die brug nogal laten trillen. Niet gewoon.

Jullie reactie's zijn welkom en worden altijd gelezen.

